Voorraadstatus producten

Terug naar de klantenservice
Wat betekent de voorraadstatus ‘Nooit meer leverbaar’?
Dit product kunnen we dan nooit meer leveren. We doen ons best dat er een opvolger of een vergelijkbaar product beschikbaar is.
Is mijn product op voorraad?
De beschikbare voorraad van een product kun je terugvinden op de productpagina of op de overzichtspagina’s, onder de prijs van het product. Hier kun je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product vinden.
Wat betekent de voorraadstatus ‘Tijdelijk uitverkocht’?
De voorraadstatus 'Tijdelijk uitverkocht' geven we aan producten die we nu even niet op voorraad hebben. Dit product gaat wel weer bij ons binnenkomen. Meld je op de product- of de overzichtspagina’s aan om op de hoogte gehouden te worden. Je ontvangt dan een e-mail zodra we het product weer op voorraad hebben.
Kan ik een backorder plaatsen?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om een backorder te plaatsen. Je kunt wel een update krijgen per e-mail, die we direct sturen zodra we een product weer op voorraad hebben.
Het artikel dat ik heb besteld is niet meer leverbaar. Wat gebeurt er nu?
Als je een artikel hebt bestelt, dat niet meer verkrijgbaar is, kunnen we je bestelling niet uitleveren. Zodra we dit constateren, zullen we je hier direct over informeren. Je ontvangt van ons vervolgens direct het volledige aankoopbedrag terug.
Kan ik een product bij jullie afhalen?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Ons centrale magazijn heeft vanwege veiligheidsoverwegingen geen afhaalbalie. We kunnen je gewenste product wel de volgende werkdag al bij je laten bezorgen.
Hoe kan ik een pre-order plaatsen?
Op de productpagina en de overzichtpagina kun je klikken op de knop 'Pre-order', waarna je vervolgens de pre-order kunt bestellen. De verwachte leverdatum van deze pre-order staat boven de knop vermeld. Zodra we het product op voorraad hebben, zal deze direct dezelfde dag worden verstuurd. Je moet een pre-order wel altijd van tevoren betalen.