Let op: Door drukte bij onze vervoerders, kunnen zendingen vertraging oplopen.

Stappen in retourproces

Terug naar de klantenservice
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
We betalen je zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug. Afhankelijk van de betaalmethode of bank kan het tot 3 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat. We betalen je altijd op dezelfde wijze terug, als waarmee je hebt betaald.
Kan ik mijn product direct bij de bezorger omruilen?
Helaas kan dit niet. We moeten je oude product eerst retour ontvangen en beoordelen. Zodra we je retour verwerkt hebben, versturen we je nieuwe product. Natuurlijk moeten we dit product dan wel op voorraad hebben liggen, anders krijg je direct een exemplaar van de nieuwe voorraad of krijg je je geld terug.
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?
Wij vinden het belangrijk om jou als klant direct te voorzien van het beste advies, zodat je vooraf de juiste keuze maakt. Vanwege de grote impact op het milieu, proberen wij retouren zoveel mogelijk te beperken. De kosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen.
Wat als mijn nieuwe product goedkoper of duurder is?
Is dit product goedkoper?
We betalen het verschil binnen 5 werkdagen aan je terug.

Is dit product duurder?
We nemen contact met je op om het verschil bij te betalen. Zodra we de bijbetaling hebben ontvangen, versturen we het gewenste product.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
  1. Meld je retour aan via het online retourformulier.
  2. Stuur je een laptop of desktop terug? Verwijder dan eerst je account indien mogelijk.
  3. Maak een back-up van je gegevens als dit van toepassing is. Om je verder te kunnen helpen, wordt namelijk alle data van je product verwijderd.
  4. Maak het product klaar voor verzending. Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Heb je de originele verpakking niet meer? We bekijken dan de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.
  5. Print je retourformulier en verzendlabel. Die vind je in de mail die wij je hebben gestuurd. Vul het retourformulier in en plaats hem bij de buitenste doos.
  6. Plak het ingevulde verzendlabel op de doos en stuur hem naar ons op.
  7. Bewaar je verzendbewijs goed nadat je het product hebt afgegeven. Dit is namelijk je bewijs voor bij de vervoerder, dat je het pakket hebt afgegeven.
Halen jullie mijn product op of moet ik deze zelf retourneren?
We halen het product niet bij je op, we vragen je om het product zelf naar ons toe te sturen via een pakketpunt bij je in de buurt.