Let op: Door drukte bij onze vervoerders, kunnen zendingen vertraging oplopen.

Stappen in reparatieproces

Terug naar de klantenservice
Hoe meld ik online mijn reparatie aan?
Dit doe je eenvoudig en snel zelf via het online retourformulier.
Wie houdt mij op de hoogte over mijn reparatie? Redable of de reparateur?
Als deze reparatie via ons verloopt houden wij je altijd op de hoogte. Zodra we informatie hebben die we met je kunnen delen, zullen we je hierover een e-mail sturen. Als er een monteur bij je langskomt op locatie, zal hij contact met je opnemen.
Repareren jullie mijn product op kantoor of moet ik ‘m opsturen?
Dit ligt aan het specifieke product en het type garantie dat op dit product zit.

  • Carry in garantie. We vragen je om het defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatieservice die de fabrikant aanwijst.
  • On-Site garantie. Hiervoor komt de reparatiedienst van de fabrikant bij jou thuis of op kantoor langs om het product te repareren.