Retour aanmelden
Hoe meld ik online mijn retour aan?
Dit doe je eenvoudig en snel zelf via het online retourformulier.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
Niet al onze producten kun je aan ons retourneren. Je begrijpt vast dat je de volgende producten niet retour kunt sturen:
- Softwarepakketten die zijn geïnstalleerd of geregistreerd, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken na levering.
- Artikelen die vanwege hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals in-ear headsets, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken na levering.
- Artikelen die zijn vervaardigd volgens instructies van de klant (maatwerkartikelen).
- Artikelen die digitaal worden opgeleverd en speciaal voor de klant worden vervaardigd, zoals garantie-uitbreidingen.
- Artikelen die zakelijk zijn gekocht en waarvan de verpakking is geopend.
Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Geef dit direct door aan onze klantenservice , dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling geleverd krijgt.
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?
Wij vinden het belangrijk om jou als klant direct te voorzien van het beste advies, zodat je vooraf de juiste keuze maakt. Vanwege de grote impact op het milieu, proberen wij retouren zoveel mogelijk te beperken. De kosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen.
Mijn bestelling kan ik niet aanmelden voor retour, klopt dat?
Het is bij ons mogelijk om je bestelling tot 14 dagen na levering aan ons te retourneren. Hierna is helaas het zichttermijn verlopen, waardoor je nog enkel een reparatie kan aanmelden.
Ik heb geen account bij jullie, kan ik wel online mijn retour aanmelden?
Ja, dat kan zeker. Je kunt eenvoudig je