Let op: Door drukte bij onze vervoerders, kunnen zendingen vertraging oplopen.

Klachten en suggesties

Terug naar de klantenservice
Wat als ik een klacht wil indienen?
Dan beginnen wij eerst met het zeggen van sorry! Wij vinden jouw tevredenheid heel belangrijk, maar helaas maken ook wij wel eens een slippertje. We nemen klachten uiterst serieus en doen er alles aan om je te helpen.

Hoe nu verder?

  • We proberen je natuurlijk graag te helpen. Neem contact op met onze klantenservice. Je krijgt dan binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.
  • Ben je niet tevreden met het antwoord? Stuur dan een bericht naar onze Klantenservice manager. Je kunt hem bereiken per email of schrijf een brief naar onderstaand adres. Je krijgt dan binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

    Redable B.V.
    T.a.v. Klantenservice manager
    Oosterveldsingel 45
    7558 PJ Hengelo

  • Is je klacht nog niet opgelost? Dan kun je altijd je klacht nog voorleggen aan De Geschillencommissie. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.
Hoe kan ik een suggestie met jullie delen?
Wij zijn een luisterend oor voor onze klanten. Goed nieuws of slecht nieuws. Wij horen graag beide van je. Je kunt suggesties met ons delen, door ons een e-mail te sturen.