Uw winkelwagen is momenteel leeg.

Klachten

Klachten

Klanttevredenheid is een verslaving van ons. Maar helaas maken ook wij wel eens een slippertje. En daar mag u natuurlijk niet de dupe van worden.
Daarom nemen wij klachten erg serieus. Wij doen alles om u te helpen en we beginnen zoals u mag verwachten bij een welgemeend excuus.

Sorry!

Hoe nu verder?
  • Natuurlijk lossen wij uw klacht graag op. Dat gaat het snelst wanneer u contact op neemt met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tot 17.30 uur via telefoon, chat, email, Twitter en Facebook.
  • Bent u niet tevreden met het antwoord? Schrijf onze manager Klantenservice aan. U kunt hem bereiken per email of schrijf een brief naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.

    Redable
    T.a.v. manager Klantenservice
    Oosterveldsingel 45
    7558 PJ Hengelo

  • Heeft hij uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u altijd uw klacht nog voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.
    Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
 
Meer klantenservice
Vragen Suggesties Klachten Bereikbaarheid