Ik heb een betalingsherinnering gekregen

Terug naar de klantenservice

Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we je eraan te denken.

2 weken nadat je je artikelen ontvangen hebt, krijg je de eerste betalingsherinnering per e-mail. Een eventuele tweede betalingsherinnering e-mailen we 2 weken na de eerste herinnering. Hiervoor brengen we € 3,00 in rekening. Heb je daarna nog niet betaald dan dragen we je over aan het incassobureau.

Ondertussen al betaald?
Als je minder dan 5 werkdagen geleden betaald hebt, is de verwerking van je betaling waarschijnlijk gekruist met je betalingsherinnering. Je hoeft de herinnering dan niet te betalen.

Ondertussen geretourneerd?
Dan is de verwerking van je retourzending waarschijnlijk gekruist met je betalingsherinnering. Zodra we bevestigen dat we je retourzending ontvangen hebben, hoef je de herinnering niet meer te betalen.

Bestelling niet ontvangen?
Klopt het afleveradres? En hebben je buren je pakket niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zoeken we uit wat er met je pakket gebeurd is.