Uw winkelwagen is momenteel leeg.

Status van retourzending

De status van uw retourzending

Wij begrijpen dat ook een retour belangrijk voor u is, daarom houden we u daarover graag goed op de hoogte.
In onderstaande tabel kunt u zien op welke momenten wij contact met u opnemen.

 
Uw product isU ontvangt
Ontvangen in ons magazijn Een ontvangstbevestiging per e-mail
Gecontroleerd door een specialist De controlelijst per e-mail
Doorgestuurd aan een erkend reparatiebedrijf Een statusupdate per e-mail
Gecrediteerd door Redable Een statusupdate per e-mail
Terug van reparatie Een statusupdate per e-mail
Langer dan 2 weken in ons bezit Een statusupdate per e-mail of telefoon

Zelf de status van uw retour controleren

U kunt via Mijn Retouren zelf inzien wanneer wij uw pakket hebben ontvangen en wat we voor u gaan doen. Is uw product doorgestuurd naar een erkend reparatiebedrijf? Ook dat kunt terug vinden. In 90% van de alle gevallen duurt een reparatie nooit langer dan 2 weken.

 
 

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Bij al onze retouren doen we onze uiterste best om het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen, na ontvangst van uw product, terug te betalen. Helaas lukt dit niet altijd, maar u ontvangt altijd binnen 14 dagen na uw retourmelding het geld retour.

Hoe krijgt u het terug?

Indien u geld krijgt, betalen we u op dezelfde manier terug, zoals u uw bestelling heeft afgerekend. Uiteraard nemen we contact met u op, indien dit toch niet mocht lukken.

Wat krijgt u terug?

U krijgt het aankoopbedrag, inclusief betaalkosten, volledig terug. In sommige gevallen zoals bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking krijgt u van ons een deelvergoeding. De hoogte van deze deelvergoeding is afhankelijk van de staat van uw retour en wordt door onze specialisten bepaalt.

 
Meer over garantie en retouren
Bedenktermijn Product retourneren Status van retourzending Uitzonderingen Garantie