Let op: Door drukte bij onze vervoerders, kunnen zendingen vertraging oplopen.

Facturen

Terug naar de klantenservice
Waar kan ik mijn factuur vinden?
We sturen de factuur altijd als bijlage per e-mail in de verzendbevestiging. Deze ontvang je zodra we je bestelling hebben verzonden. Je kunt je facturen ook altijd terugvinden en downloaden in Mijn Redable.

Heb je vragen over jouw factuur? Neem dan contact met ons op.
Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
Je kunt je factuur terugvinden in de verzendbevestiging die we per e-mail hebben verstuurd. Je kunt je factuur ook zelf downloaden in Mijn Redable, onder 'Mijn Bestellingen'. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is.
Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?
Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op de factuur staat. Je krijgt van ons dan een aangepast factuur per e-mail.