Let op: Door drukte bij onze vervoerders, kunnen zendingen vertraging oplopen.

Duur en status van reparatie

Terug naar de klantenservice
Hoe vaak krijg ik een update over mijn reparatie?
We proberen je zo goed en volledig mogelijk te informeren over je reparatie. Zodra we informatie hebben die we met je kunnen delen, zullen we je hierover een e-mail sturen. Als je product eerder gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk direct weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Redable.
Hoe lang duurt een reparatie?
Dat kunnen we vooraf niet direct aangeven, dat verschilt per product en probleem. Zodra we informatie hebben die we met je kunnen delen, zullen we je hierover een e-mail sturen. Als je product eerder gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk direct weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen Mijn Redable.
Waarom krijg ik een prijsopgave?
Als de reparateur heeft vastgesteld dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, ontvang je van ons een prijsopgave per e-mail. Je kunt dan kiezen uit 3 opties:

  • Je bent akkoord met de prijsopgave. We laten je product repareren.
  • Je bent niet akkoord met de prijsopgave, maar je wilt wel je product terug. We brengen dan €40,- aan onderzoekskosten in rekening en je krijgt je product terug.
  • Je bent niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt hiervoor geen onderzoekskosten en wij zullen je product laten vernietigen.
Waarom heb ik een nieuw product ontvangen?
Je ontvangt van ons een nieuw product als de reparatie meer kost dan de waarde van een nieuw product.
Wat is de status van mijn reparatie?
Je kunt de status van je reparatie volgen via Mijn Redable. We houden je ook op de hoogte via e-mail.