Bezorgproblemen

Terug naar de klantenservice
Wat als mijn bezorging vertraagd is?
Vervelend dat je bestelling vertraagd is, we gaan er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De meest actuele informatie kun je vinden in de track & trace. Neem voor vragen contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Doorloop de volgende stappen:

1. Controleer de Track & Trace code
Deze kun je vinden in de verzendbevestiging per e-mail. Controleer de status van de zending en waar het pakket zich bevindt.

2. Klopt het bezorgadres?
Ben je er zeker van dat het bezorgadres correct is dat je hebt ingevuld?

3. Heb je een bericht ontvangen in je brievenbus?
Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen bezorgen, zal er een briefje worden achtergelaten in je brievenbus. Hierop zal hij aangeven wat hij met de zending heeft gedaan.

Kom je er nog niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Vervelend, maar dat lossen we natuurlijk voor je op. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet aanwezig ben?
De bezorger biedt het pakketje dan de volgende werkdag opnieuw aan of probeert het af te geven bij de buren. Lukt dat niet, dan brengt de bezorger je pakketje naar een afhaalpunt bij jou in de buurt.
Ik heb een klacht over de bezorging, hoe kan ik dit delen?
Als je niet tevreden bent over de bezorger, kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, we gaan dan samen op zoek naar een oplossing.