Betaling mislukt of geweigerd

Terug naar de klantenservice
Waarom wordt mijn betaling gecontroleerd?
We controleren betalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. Hiermee beschermen we zowel jou als onszelf.
Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
We controleren betalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. Waarom een betaling is afgewezen kunnen we helaas niet met je delen.

We annuleren je bestelling hierbij automatisch, daar hoef je niets voor te doen. Je kan wel eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen en kiezen voor een andere betaalmethode.
Wat gebeurt er als ik dubbel betaald heb?
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar is niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Neem hiervoor contact met ons op. Dan krijg je dit bedrag natuurlijk direct van ons terug.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Een orderbevestiging kan soms vertragen door drukte in ons systeem. Het kan tot een half uur duren voordat je de orderbevestiging pre e-mail ontvangt. Heb je na een half uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan kan het zijn dat je een typefout hebt gemaakt in je e-mailadres. Dat controleren we graag samen met je. Neem hiervoor contact met ons op.

Tip: Bekijk ook even je spam-folder, soms komt de orderbevestiging daar terecht.
Waarom is mijn Klarna betaling afgewezen?
Alle Klarna betaling verlopen direct via het systeem van Klarna zelf en gaan door een betalingscontrole. We kunnen helaas niet aangeven waarom een Klarna betaling is afgewezen, dit ligt volledig bij Klarna en hebben wij geen inspraak in.

We annuleren je bestelling hierbij automatisch, daar hoef je niets voor te doen. Wil je de producten toch graag ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling en kies voor een andere betaalmethode.