Uw winkelwagen is momenteel leeg.

Bestelling wijzigen of annuleren

Bestelling wijzigen of annuleren

Bent u iets vergeten bij uw bestelling? Of heeft u net een bestelling geplaatst maar komt het deze maand toch niet helemaal uit? Geen paniek! Wij regelen het voor u!
Het is vooral belangrijk om te bepalen of uw bestelling het magazijn al verlaten heeft. Anders kunnen we hem nog eenvoudig voor u wijzigen of annuleren.

Heeft u al een bevestiging ontvangen dat uw pakket verstuurd is? Dan kunt u uw pakket gewoon aan de deur weigeren, dan zal de bezorger zorgen dat hij weer keurig bij ons terugkomt.

Zodra wij het pakket weer retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om uw retour verder af te handelen. Niet onbelangrijk, het weigeren van een pakket aan de deur kost u helemaal niets.

Heeft u het pakket al in huis en is de postbode vertrokken? Dan kunt u het pakket eenvoudig aan ons retourneren.

We zetten het graag even voor u in een duidelijk overzicht:

Waar is uw pakketHoe weet u ditWat moet u doen
In het magazijn Geen verzendbevestiging ontvangen Neem zo snel mogelijk contact op
In de bezorgbus Verzendbevestiging ontvangen Weiger het pakket aan de deur bij de postbode
Bij u in huis Kijk maar eens goed rond Stuur het pakket aan ons retour
 
 
Meer over bestellen
Bestelling plaatsen Bestelling wijzigen of annuleren Redable account aanmaken Wachtwoord vergeten?