Account en voorkeuren

Terug naar de klantenservice
Hoe kan ik een account aanmaken?
Een account kun je eenvoudig aanmaken via het menu "Aanmelden" bovenaan de pagina of rechtstreeks via de account aanmaken pagina.
Wat zijn de voordelen van een Redable account?
Het voordeel van een Redable-account is dat je altijd je bestelstatus kunt terugvinden, offertes kan bekijken en accepteren, producten op je verlanglijst kan zetten en je bestelt de volgende keer nog sneller omdat we je al kennen.
Hoe kan ik mijn account wijzigen?
Je gegevens kun je heel snel zelf wijzigen door in te loggen. Binnen je Redable-account kun je vervolgens eenvoudig je gegevens aanpassen. Heb je nóg geen Redable-account? Dan kun je jouw gegevens niet zelf online wijzigen. Maak dan eerst een Redable-account aan.
Ik kan geen account aanmaken
Vervelend dat je geen account kunt aanmaken. Heb je misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld? Je kunt het altijd nog een keer proberen, het kan namelijk zijn dat we een kleine storing hebben. Lukt het echt niet? Neem dan even contact met ons op.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Wat jammer dat je je account bij ons wilt verwijderen. Neem hiervoor contact met ons op, dan regelen wij het verder voor je.
Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Geen probleem, het gebeurt de beste! Neem even contact met ons op, dan helpen we je verder.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Geen probleem, het gebeurt wel vaker! Je kunt heel snel een nieuw wachtwoord aanvragen. Herkennen we je e-mailadres niet? Dan heb je nóg geen account bij ons. Maak dan heel eenvoudig een Redable-account aan.
Ik kan niet inloggen
Vervelend dat je niet kunt inloggen. Weet je zeker dat je niet per ongeluk een klein typefoutje hebt gemaakt bij het invullen van je gegevens? Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.
Waarom staat mijn bestelling niet in Mijn Redable?
Het kan zijn dat je de bestelling hebt geplaatst zonder eerst in te loggen of nog voordat je een Redable-account had. In dat geval kun je deze bestelling niet terugvinden in je account. Je kunt deze eenvoudig aan je account toevoegen via het kopje "Koppel je bestelling" in je Redable-account.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
We sturen de factuur altijd als bijlage per e-mail in de verzendbevestiging. Deze ontvang je zodra we je bestelling hebben verzonden. Je kunt je facturen ook altijd terugvinden en downloaden in Mijn Redable.

Heb je vragen over jouw factuur? Neem dan contact met ons op.